Kam doručujeme?
Produkty LyoFresh ti doručíme na jakoukoliv adresu v České republice nebo na Slovensku. Pokud potřebuješ zaslat balíček i jinam, kontaktuj naši helplinku, třeba najdeme řešení.
Kdo ti zboží přiveze?
Vybrat si můžeš jednoho z našich partnerů. Zásilkovnu nebo PPL. Cena za dopravu se odvíjí od cen jednotlivých přepravců a uvidíš jí v košíku při odbavení. Při nákupu nad 15000 Kč máš dopravu v ČR zdarma, při nákupu nad 2000 Kč máš zdarma dopravu i na Slovensko.
U objednávek, které jsou těžší než 5 kg bohužel nemůžeme využívat Zásilkovnu, protože mají často limity. Pokud by Vám jiná doprava nevyhovovala, prosíme konktaktujte nás.
Kdy můžeš čekat svojí objednávku?
Po dokončení objednávky zboží ihned odesíláme v nejkratším možném termínu. Při zadání objednávky do 12 hodin ve všední den odesíláme zboží ještě týž den. O odeslání tě neprodleně informujeme prostřednictvím e-mailu nebo SMS zprávy.
Jak můžu za svou objednávku zaplatit?
1. převodem nebo bezhotovostně on-line platební kartou prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány před odesláním
2. dobírkou při převzetí zboží
Vyskytl se problém s platbou?
Poskytovatelem platební brány je společnost GOPAY s. r. o. Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám můžeš kontaktovat přímo společnost GOPAY s. r. o., se sídlem Planá 67, 370 01 České Budějovice, IČ: 260 467 68, e-mail: [email protected], telefonní číslo +420 387 685 123